resigned...

erm salam all..
lamenye x hapdet blog ni...
byk bende berlaku di sepanjang bulan feb smp laa ni...

my last post was job.. got new job kann?
erm aku da resign pun bulan lepas...
2 bulan lebih je keje sbg Corporate Sales & Marketing Exec...
di salah sebuah company di Subang Jaya...

even 2 bulan lebih tp dpt la jugak beberapa project tuk co..
paling besar project Sime Darby..
sayang sebenarnye nak tglkan job tu..
tp nak buat cam ne..
keadaan memaksa...
n i have to... :((

semua terkejut aku bg notice 24hours..
last day bekerja adalah hari yang sangat sayu bg aku..
budak2 satu department salam n hug..
pastu ckp all the best.. n mcm2 lg..
smpkan nak kuar dr gate, uncle kat warehouse lambai n say bye bye...
time tu x nangis lg..

tp.. bile da kuar dr gate tu..
trus laju je air mate ni.. :((
sepanjang otw balik ke Court 10..
air mate x berenti mengalir..
perghh sedih sgt..

korang sangat baik dgn aku..
sangat bekerjasama dgn aku..
thanx to u all...

to Ainiel.. no more teh tarik lagi..
to Christina..no more bebelan to me lagi..
xde lg kite cabot same2...
xde lg kite kawtim same2...
xde lg kite breakfast kat foodcourt same2..
Goodbye semua... :((

No comments: