aku mau pulang

niari genap sebulan aku berada di Kuala Lumpur
x penah sebelum ni berjauhan dgn family macam nie lama..
sebulan woo...

rindu kat ayah
hampir setiap hari ayah text n call..

rindu kat mokde
lama x makan asam pedas mokde..
asam pedas kat sini semua x sedap..
kari pun mcm masak air je..
nak balikkk!! nak makan asam pedas n kari!! :(

rindu kat Acap
mcm mana agaknye persekolahan dia..
kesian dia..
xde tmpt dia nak refer...

rindu kat Adib
lama x cubit babat dia..
lama x betekak dgn dia..

rindu juga kat Bani n Sweetie..
sehat ke mereka?
mase aku xde ni la makin banyak GlobalPet buat promotion.. huhu

uwarggggghhhhhhhhhh mcm nak balik skang ni jugak!
ye mmg! aku nak balikkkk!!!

mood: unstable

2 comments:

@wan said...

ahaa.... moh.. kite bwk kamu mkn asam pedas.. sedaaaapp... but x same la ngn masakan yg kamu slalu mkn.. but the taste.. almost..

b u n g a h a t i said...

aha!
kat mana tu wan?
mcm best je..