tinggal sebentar

pagi ni aku akan ke klenek gigi.. scalling demn!! paling benci ok? sblum g apoiment..

kemudian akan ke Kluang hingga malam

lepas tu lelapkan mata sebentar di kampungku.. Batu Pahat..

pagi esoknya akan ke Malacca.. apoiment my braces..huhuu..

kemudian petang tu akan ke Kuala Lumpur.. ohh tidak pasti lagi.. mungkin ya mungkin tidak..

jika ya..mungkin akan balik pada ari Ahad...

Isnin mungkin berada di kampung halaman...

Selasa mungkin di Kluang...

dan mungkin Rabu aku kembali ke tmpt lahirku.. JOhor Bahru...

mungkin.... jumpa kalian lain kali ya... kamu jaga diri baik2..

to M*.***Y, sori i x dpt juin ur team on this 5th April...

to M*.***G, will call u later if i go to Kuala Lumpur..

to ******S, pls take a gewd care of my ****Z for a few days... thanks!

to **E, aku tau bile kau balik aku nak dgr hanya gudnews ok? u can do it!

to ***Q too.. aku juga sayang bangat sama kamu! ;)

to others blogger... keep blogging.. no one can stop ya!

daaa....~

No comments: