edisi geram balik jb..

grrrrrrrrr....... geram gerammmmm!!
ptg smlm g amek adik kat Puncak..
janji ngan dia sblum tengahari tp aku smp kul 2ptg..
yer aku tau da lewat..
kan aku da mintak maaf..
aku x kesah ko nak mengamuk..
tp jgn la smp kaco keje aku.. demn!

sebabkan ko mengamuk, aku x dpt g office to verify lg 3 name..
sebabkan ko mengamuk jugak, aku x dpt g amek cookies yg da order..
sebabkan ko megamuk jugak, along tepakse mengalah balik sendiri..
ye aku ikutkan ckp ko.. pastu dlm keta x nak buat muka plak kan..
grrrrrrr..... rase nak tinggalkan je ko kat tepi highway.. huhu
seb baik la ko adik aku kan.. kalo tak.. da lame da balik sendiri!

p/s: kami mmg mcm ni. kalo da baik tu baik sgt.. tp kalo da gado tu maunye salah sorang nangis.. huhu...

2 comments:

Anonymous said...

nape marah2 ni..
kan dah nak raya..
ehehe..
emm.. dah balik JB ekk..

b u n g a h a t i said...

hyfa: takpe raye t kan mintak maaf..huhu..

a'a da balik jb dah...
eh kamu kat jb jugak kan?
jemputlah dtg ruma..